Ələkbər Əliyev Emin Millinin 1 il öncə “Meydan TV”-dən getməsindən danışdı: “QHT mafiyası, qrantyeyənlər, dinozavrlar…”

Ələkbər Əliyev Emin Millinin 1 il öncə “Meydan TV”-dən getməsindən danışdı: “QHT mafiyası, qrantyeyənlər, dinozavrlar…”
14:05 1 May 2019
89 Ölkə
Ölkə mətbuatı
A- A+

"Meydan TV"nin rəhbəri Emin Milli istefa verib. 

Bu barədə o, yaydığı bəyanatda bildirib. E.Millinin bu addımı mediada və sosial şəbəkələrdə ciddi müzakirəyə səbəb olub. Müzakirəçilər sırasında Emin Millinin 1 il öncə "Meydan TV"nin rəhbərliyindən uzaqlaşdığını iddia edənlər də olub. Bəs görəsən, bu, həqiqətən də, belədirmi? 1 il öncə sözügedən media qurumundan ayrılan Emin Milli onu niyə indi açıqlayır?

Milli.Az xəbər verir ki, bu barədə musavat.com-a danışan İsveçrədə yaşayan azərbaycanlı mühacir yazıçı Ələkbər Əliyev də Emin Millinin 1 il öncə "Meydan TV"nin rəhbərliyindən uzaqlaşdığını təsdiqlədi: "Bunun çoxdan baş verdiyini mən də, bizim dostlarımız da bilirdik. Ancaq  bunu yaymaq, ictimailəşdirmək bizim işimiz deyil deyə, bu haqda danışmırdıq. Bir ilə yaxındır biz bilirdik ki, Emin Millinin "Meydan TV" ilə bir əlaqəsi qalmayıb. Tək mən yox, çox adam bunu bilirdi. Ona görə də, dünən Azərbaycanda bütün saytlar bunu yeni bir xəbər kimi yazanda mənə bir qədər gülməli gəldi. Sosial şəbəkələrdə ajiotaj yarandı. Mən Eminin niyə uzaqlaşdığını bilmirəm. Ancaq bildiyim odur ki, artıq bu layihə reysə oturub, orada yenilik üçün heç bir meydan yoxdur. Ona görə də, Emin Milli oradan uzaqlaşmağa qərar verib. Mənim eşitdiyim interpretasiya budur. Yəni, Emin deyir ki, bunu yaratdım, bu, mənim əsərimdir, ancaq bu layihə indi öz həyatını yaşayır, mənə ehtiyac yoxdur. Bu layihənin Azərbaycanla heç bir bağlantısının qalmaması da Emini narahat etmiş ola bilər. Çünki layihənin rəhbərliyi azərbaycanlılardan ibarət deyil. Mən bunu ehtimal edirəm".

Əli əkbər Əliyev ile ilgili görsel sonucu

Ələkbər Əliyev onu da vurğuladı ki, "Meydan TV" əvvəldən bəyan etdiyi kimi xalqın mediası olmadı, xalqdan maliyyələşməyi bacarmadı: "Azadlıq radiosu, BBC, Amerikanın səsi kimi media orqanlarının adı üstündədir, onlar Konqresdən, İngilis hökumətindən filan maliyyələşirlər. Burada bir sirr yoxdur. Bu media orqanlarında çalışan redaktorlar, jurnalistlər də xaricilər üçün çalışdıqlarını, onlardan maaş aldıqlarını danmırlar. Meydan TV-nin iddiası isə xalqın saytı, televiziyası olmaq idi. Beləcə tənqidi, müxalif yönümlü xəbər portalı kimi fəaliyyətə başladı. İdeya da belə idi ki, bütün azərbaycanlılar birləşsin, bu layihəni dəstəkləsinlər. Bu hər kəsin, hamımızın saytı olsun. Eminin ideyası idi bu. Görünür, nələrsə düz getmədi, Eminin istədiyi kimi olmadı. "Meydan TV" təzə fəaliyyətə başlayanda biz də orada idik, hamımız Eminlə birgə başladıq. Sonra Eminə təzyiqlər oldu, Azərbaycandakı QHT mafiyası, qrantyeyənlər, dinozavrlar Eminə çox açıq şəkildə təzyiq etdilər. O da açıq şəkildə bizə məsələni anlatdı. Ona təzyiq etdilər və hətta təhqiramiz ifadələr işlətdilər ki, bu filankəsləri oradan rədd elə. Yoxsa, bizim QHT mafiyasının dəstəyini görməyəcəksən. Sənin bütün qrant kanallarını bağlayarıq. Haqqında yazarıq, səni xaricilərə şikayət edərik.  

Emin də bizə dedi ki, dostlar, siz kültür adamlarısız, hətta hökuməti tənqid etsəniz də bunu öz üslubunuzda edirsiniz. Hökumətə yüklənmək lazımdır, yoxsa dəstək olmayacaq. Ona görə də, xoş getdiniz. Biz də dedik axı, biz bundan sonra üslubumuzu dəyişib "vidadiləşə" bilmərik, o zaman Vidadi də yox idi. (red- Vidadi İsgəndərlini nəzərdə tutur). Bizim öz tərzimiz var, imicimiz var. Ona görə də, Eminlə bizimki alınmadı. Qrantyeyənlərin təzyiqi ilə Emin bizi "Meydan TV"dən rədd etdikdən sonra, öncədən bəyan edilən xalqın layihəsi, xalqın maliyyəsi söhbəti də unuduldu".

Ə.Əliyevin sözlərinə görə, Meydan TV hazırda Qərb dövlətlərinin idarəsi altındadır: "Sayt Qərb fondlarının tabeçiliyinə keçdi, bu günə qədər də yüksələn xətlə, yaxşı maliyyə imkanları ilə fəaliyyət göstərir. Saytın Azərbaycanla heç bir orqanik bağı yoxdur. Diqqət edin bu pisdir, yaxşıdır demirəm. Qiymət vermirəm. Sadəcə, olduğu kimi dilə gətirilməsini istəyirəm ki, "Meydan TV"nin Azadlıq radiosundan, BBC-dən, "Amerikanın səsi"ndən heç bir fərqi yoxdur. Bu sayt da digər üç qurum kimi, xaricilərə tabe olan, onların direktivləri ilə otutub-duran, siyasəti tamamilə Qərbdə təyin olunan layihədir. Bunun deyilməməsi ədalətsizlikdir. Bu sıradan bir qrant, hansısa fonddan alınan 3-5 avro deyil, bu qədər məsum deyil yəni. Bütün bosslar tamamilə xaricilərdir. Emin Milli getdi, başqası gəldi - bunlar dekorasiyadır. Necə ki, bundan əvvəl Emin Milli "Meydan"da heç nəyi həll etmirdi, bundan sonra da heç bir azərbaycanlı bu saytda heç nəyi həll etməyəcək..."

Milli.Az


Xəbərin orijinal ünvanı: https://news.milli.az/politics/751279.html

Şahid olduğunuz hadisələrin video və ya fotosunu çəkərək bizə göndərin:
0552252950 (Whatsapp)
Загрузка...

RƏYLƏR

BU KATEQORİYADAN DİGƏR XƏBƏRLƏR